Jasper Roberts - Blog

Časté otázky

Obecné

Kdo je Chalupy-servis?

Jsme převážně tým vysokoškolských studentů, kteří Vám pomohou udržovat Váš domov či firmu.

Čím se lišíme?

Spojujeme široký sortiment služeb pod jednu firmu. Nemusíte tak mít jednu firmu na úklid Vaší domácnosti, jednu firmu na údržbu Vaší zahrady a navíc firmu, která se postará o Vaše bezpečí. S námi získáte spoustu času, který můžete investovat do rodiny, svého rozvoje a svých koníčků.

Co když nebudu spokojený?

Disponujeme 100% zárukou kvality. V případě, že nebudete spokojení, můžete službu do 24 hodin reklamovat. Garantujeme Vám tak naprostou spokojenost s našimi službami.

Jak si mohu službu objednat?

Napište nám, o jakou službu máte zájem na adresu info@chalupy-servis.cz nebo zavolejte na číslo +420 731 973 064.

Vždy Vám dopředu bude sdělena orientační cenová nabídka. Po Vašem odsouhlasení cenové nabídky si sjednáte termín, který Vám bude vyhovovat. Následně k Vám přijede profesionální pracovník.

Mohu Vám napsat recenzi?

Samozřejmě budeme rádi za zpětnou vazbu. Můžete nám ji zaslat na emailovou adresu, nebo Vás sami vyzveme, abyste naši službu zhodnotili skrze formulář.

Jak za službu zaplatím?

Za služby můžete zaplatit jak v hotovosti, tak převodem na účet.

Můžu zrušit svou objednávku?

Samozřejmě nejpozději však 24 hodin předem.

Kdy může Chalupy-servis zrušit Vaši objednávku?

Může se stát, že pracovník onemocní a my nebudeme moci daný termín nahradit jiným pracovníkem, včas Vás kontaktujeme a domluvíme se s Vámi na jiném termínu.

V případě, že máte objednanou údržbu zahrady a je nepříznivé počasí včas se Vám ozveme a přeobjednáme údržbu Vaší zahrady na jiný termín.


Údržba zahrady

Jak zajišťujeme kvalitu nabízených služeb?

Používáme moderní techniku, proškolení pracovníci s touto technikou umí skvěle zacházet a zpravidla dosahujeme výborných výsledků.

Mám být při údržbě zahrady doma?

Při prvním setkání je určitě dobré, abyste se s pracovníkem seznámili. Pracovník Vám sdělí, jak bude údržba probíhat. Dál již můžete využívat svůj čas dle libosti.

Při následujících údržbách je možné pracovníkovi předat klíč od vstupních vrat na zahradu. Nejste pak na nás časově vázáni. Po vykonání údržby pracovník zamkne a odjede. Pokud předáte pracovníkovi klíč, sdělte nám prosím tuto informaci na emailovou adresu info@chalupy-servis.cz

Bude mít pracovník svoji techniku, nářadí?

Samozřejmě máme vlastní techniku, se kterou pracujeme. Budete-li výhradně chtít, abychom pracovali s Vaší technikou, je to po předchozí domluvě možné. V případě, že pracovník používá elektrické nářadí, požádá Vás o připojení našeho prodlužovacího kabelu do zásuvky.

Kdo má přístup na mou zahradu?

Na Vaši zahradu mohou pouze naši firemní pracovníci. Může se stát, že přijede práci pracovníka prověřit kouč, který je pracovníkům po ruce.


Úklid

Kdo přijede na úklid?

Na úklid dostanete českého pracovníka, který má s úklidem bohaté zkušenosti.

Mám být během úklidu doma?

Pokud se jedná o první úklid, doporučujeme zůstat doma alespoň na začátek úklidu. S pracovníkem si můžete ujasnit případné nejasnosti.

Objednal jsem si pravidelný úklid a chtěl bych navíc mytí oken a čištění sedací soupravy znamená to, že zaplatím hodinovou sazbu + mytí oken a čištění sedací soupravy?

Hodinová sazba je 140 Kč/hod při pravidelném úklidu. Vaše požadavky jako je mytí oken a čištění sedací soupravy je naceněno zvlášť bez hodinové sazby, jelikož se nejedná o pravidelný úklid. Nebude Vám tedy naúčtována hodinová sazba navíc.

Bude mít pracovník vlastní čistící prostředky a pomůcky?

Ano, všechny potřebné věci, na základě Vašich požadavků bude mít úklidový pracovník s sebou. Pokud chcete, aby úklidový pracovník používal výhradně Vaše čistící prostředky, je to po předchozí domluvě možné.

Co když se něco během úklidu ztratí?

Doposud jsme tuto situaci nemuseli řešit, jelikož u každého úklidového pracovníka jsme prověřili minulost a čistý trestní rejstřík. V těžce prokazatelných případech vzniklé krádeže budeme trvat na podání trestního oznámení a vzájemné spolupráci vedoucí k objasnění události. Zajistíme Vám okamžitou výměnu úklidového pracovníka.

Je možné předat úklidovému pracovníkovi klíče?

Ano samozřejmě je, sdělte nám tuto informaci předem nebo dodatečně na emailovou adresu info@chalupy-servis.cz

Mám zájem o pravidelný úklid 1x týdně chcete platbu po každém úklidu?

Při pravidelném úklidu se obvykle se zákazníky domlouváme na platbě po jednotlivých měsících.


Zabezpečení objektu

Chtěl bych zabečení domu, ale nevím co přesně čekat, můžete mi o tom říci více?

Určitě Vám všechny nejasnosti rádi objasníme. Nabízíme hodinu prezentace alarmu u Vás doma zcela zdarma.

Jaký je rozdíl v drátové a bezdrátové variantě?

Jak už název napovídá, v drátové instalaci vede k jednotlivým detektorům a dalším prvkům kabeláž, která se schová do lišt. V bezdrátové variantě je nutný počet kabeláže minimální a Váš interiér nebudou narušovat žádné lišty.

Když se někdo pokusí náš dům vykrást co se bude dít?

Nejprve se spustí alarm a zašle všem uživatelům (nastavitelné) SMS o narušení prostoru a následně volá s poplachovým heslem. Pokud využijete služby střežení objektu na 3 měsíce zdarma, do 10 min od poplachu dojede zásahová služba a pachatele zadrží

Jak můžu alarm ovládat?

Alarm lze ovládat pomocí klávesnice. Dále pomocí mobilního telefonu, tabletu a počítače.